[Hallgato] Mai feladatleadasi lehetoseg modosult; PotZH holnap!

Kovács Béla climbela at map.elte.hu
2014. Május. 28., Sze, 08:12:28 CEST

Tisztelt érintettek,
A mára tervezett 10.00-13.00 óra közötti feladatbemutatási lehetőséget sajnos
módosítanom kell: 12.30-14.00-re.

Elnézést az esetlegesen okozott kellemetlenségekért!

Dr. Kovács Béla
  adjunktus

ps. Elvileg csak egy fő érintett (pontosabban aki előre jelezte, hogy mikor
jönne), aki 12.30 előtt tervezte a leadást, de hátha még más is kedvet kap az
új időablak miatt. NE feledjék, csütörtöktől egy hétig terepgyakorlaton vagyok
- sokkal szűkebbek lesznek a "védési" lehetőségek! - figyeljenek az előre
meghirdetett leadási/feladatbemutatási határidőkre!

ps2. Mivel a mai napig senki sem jelentkezett új/más időpontért, a Műholdas
helymeghatározás pótZH időpontja tehát holnap (csütörtökön) lesz, az előre
meghirdetett időpontban (helyszín: a titkárságunk előtt találkozunk, és
keresünk üres termet).
Ha jól számoltam min. 5 fő érintett + esetleg ha valaki szeretne javítani...

Eötvös Loránd Tudományegyetem -IK- Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
H-1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/a
Tel:+36-1-3722975, Fax:+36-1-3722951                   http://lazarus.elte.hu