[Hallgato] KB - feleves feladat bemutatas/potZH

Kovács Béla climbela at map.elte.hu
2014. Május. 26., H, 08:05:32 CEST

Tisztelt Érintettek,

Ezen héten (2014.május 26-30) a következő időpontokban lehet bemutatni az
elkészült mesterműveket:
hétfő: 11.00-14.00 között
kedd: 13.00-16.00 között
szerda: 10.00-13.00 között
csütörtökön csak végszükség esetén: 11.00-12.00 között
pénteken: NEM lesz időablak
(a héten CS-P és a jövő héten H-SZ között terepgyakorlaton vagyok, tehát nem
leszek bent elérhető...)

Tervezett bemutatási időpontok a jövő hétre:
CS: 11.00-13.00
P: 13.00-14.00

...---...

A fentiek ismeretében jöhetnek az időablakokban, előzetes bejelentkezés nélkül is.

A pótZH-val érintettek (illetve akik esetleg szeretnének javítani -> ők tiszta
(vagyis "széttépett előző") lappal indulhatnak.
Várom _közös_ javaslatukat a pótZH időpontjára.
Ha nem kapok ilyet, akkor a pótZH időpontja, ezen a héten csütörtökön:
12.00-13.00 között lesz.

Dr. Kovács Béla
  adjunktus
H-1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/a