[Hallgato] Fw: Szakszeminárium 2?=,=?ISO-8859-2?Q? Nyomdai előkészít?==?ISO-8859-2?Q?és 2

Márton Mátyás matyi at map.elte.hu
2014. Május. 12., H, 22:26:52 CEST

Kedves Hallgatóim!
A helyzet nem változott (lásd korábban is), idézem:
"Összerendeztem az O:/matyiba mindent."
"A Nyomdai előkészítés 2-höz: a záró zh-ra felkészülést segítő anyagokat
szintén összeszedtem, ide értve a kérdéseket is (a kérdések megváltoztatásának
jogát fenntartom!!!). Terveim szerint május 15-én az utolsó órán írjuk meg a
zh-t."
Még van néhány nap. Jó felkészülést!
Üdv:
Matyi