[Hallgato] =?ISO-8859-2?Q?Nyomdai_el=F5k=E9sz=EDt=E9?=s 2.

Márton Mátyás matyi at map.elte.hu
2014. Már. 28., P, 22:59:32 CET

Kedves Hallgatóim!

Ahogyan tegnap a Nyomdai előkészítés órán egyeztettük is, április 3-án reggel
8-kor találkozunk a Poszterfotó Kft épülete előtt (Amerikai út 56. /a Gyarmat
u. sarka/).

Emlékeztetem Butor Zsanettet, Gertheis Annát, Kis-Kurgyis Gábort és Szabó
Pétert, hogy nem adták le nekem a katonai Térképészeti Intézet
meglátogatásához szükséges személyi adataikat (persze ez azt is jelenti, hogy
több gyakorlaton nem vettek rész, tehát rezeg a léc!), kérem tehát, hogy
tájékoztassanak e-mailben vagy a szobámban keressék Ungvári Zsuzsannát, és ott
adják le ezeket.

Üdvözlettel:
Márton Mátyás

Márton Mátyás
egyetemi tanár
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék,