[Hallgato] =?ISO-8859-2?Q?Szakszemin=E1rium_2?=,

Márton Mátyás matyi at map.elte.hu
2014. Júl. 2., Sze, 04:40:38 CEST

Kedves Hallgatóim, Szabó Péter és Varga Olivér!

Tőletek még nem kaptam beszámolót!!! (Lásd alább!)

Megkaptam Zentai tanár úrtól a Szakszeminárium 2. tárgyhoz a zh-eredményeket.
Mint korábban írtam, a nekem megírandó beszámolóhoz segítség a
meghívott vendégek jegyzéke, és akitől van anyag, azokat is feltöltöttem
emlékeztetőül (szerepelnek korábbi céges ismertetések is!!!). Mindezek
megtalálhatók az O:/matyi-ban.

A beszámolót wordben kell elkészíteni, vendégenként minimum fél oldalnyi
elemző összefoglalást kérek. És kérem, hogy töltsétek fel a közösló
MATYI_14A-ba, a 0_Szakszeminárium_2 mappába.

Csak a zh és a beszámoló alapján együtt tudok jegyet adni.

Üdv:
Matyi

 Márton Mátyás
 professor emeritus
 ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék,
 1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A
------- End of Forwarded Message -------