[Hallgato] =?UTF-8?Q?=C3=BAj_erasmus_szerz=C5?==?UTF-8?Q?=91d=C3=A9s?=: Gent

Ungvári Zsuzsanna ungvarizs at map.elte.hu
2014. Feb. 17., H, 21:55:51 CET

Kedves Hallgatók!

A belgiumi Genti Egyetem Földrajzi Tanszékével (Universiteit Gent, Dept. of
Geography) nemrég kötöttünk Erasmus megállapodást, amelynek tanszéki
koordinátora Török Zsolt Tanár úr lesz.
Bár a tanszék nevében a földrajz szó szerepel, valójában egy igen nagy
létszámú, és széles tevékenységi körrel rendelkező tanszék. Három nagy
kutatási területet fednek le: a klasszikus geográfiát (természet- és
társadalomföldrajz) , a geodéziát és számunkra a legfontosabb a térképészet + GIS.
A térképészet és GIS területén a tanterv részben hasonló a miénkhez, de vannak
olyan témakörök is, amivel nálunk nem foglalkoznak.

Az alábbi honlap részletesen bemutatja a tanszék tevékenységét:
http://www.geoweb.ugent.be/

Bátran merem ajánlani mindazoknak, akiket nemcsak a térképészeti jellegű
tárgyak érdekelnek és imádnak biciklizni. :)

Részletekért keressétek Török Tanár urat vagy engem.

Üdv.
Ungvári Zsuzsanna