[Hallgato] Leallas - szolgalati kozlemeny

Kovács Béla climbela at map.elte.hu
2014. Aug. 1., P, 16:00:13 CEST

Tisztelt érintettek,

2014. augusztus 3.-án (vasárnap) az ELTE lágymányosi campusz területén, a
tervezett erősáramú éves karbantartás miatt, reggel 6 és este 23 óra között
pár órás időszakos, vagy teljes leállás várható a számítógépes hálózat,
szerverek, géptermek stb. üzemeltetésében.
A dízelgenerátorok is csak kb. 15 percet tudnak áthidalni, így nem lesz
másodlagos betáplálás, sem szünetmentes áramforrásunk sem...

Ami a tanszékünket érinti ebből: nem fog működni vasárnap reggel 6.00-23.00
között a lazarus, mercator, map, gps, stb. szerverek és a teljes kapcsolódó
hálózat/gépterem.

Az épületekbe sem lehet bejutni!

A levlistára és a map-ra küldött leveleket elvileg a mail.elte.hu tárolja
számunkra 24 órán keresztül, de sajna előfordulhat, hogy bizonyos
küldői "félrekonfigurált" levelezőszerverek(tipikusan az ingyenes
mailszolgáltatók) által kézbesített levelek elvesznek a szájberszpészben :-)

Amennyiben tehát pl. a levlistára _hétfőn_ (augusztus 4-én), este 24.00 óráig
nem érkezik meg egy időközben ideküldött levelünk, CSAK AZT KÖVETŐEN
ISMÉTELJÜK MEG A KÜLDÉST!!!

KB

ps. Csak hétfőn korareggel tudom újraindítani azokat a szolgáltatásokat, amik
valamiért esetleg nem fognak elindulni az áramszünet után...

Dr. Kovács Béla
  adjunktus
H-1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/a