[Hallgato] BSC3 Geoinformatika - MÁSODIK FELADAT

Irás Krisztina iras at map.elte.hu
2014. Ápr. 30., Sze, 16:00:35 CEST

Tisztelt Hallgatók!

Mivel ezen a héten és a jövő héten elmarad az óránk, kénytelen vagyok
írásban kiadni Önöknek a második beadandó feladatot. A leírást és a
határidőt a csatolt PDF-ben találják.
Minden hallgató kap egy-egy megyét és egy-egy témakört, amelyeket sorsolás
útján döntöttem el. (Az órán Önök húzták volna ki.) A sorsolás eredményét is
a PDF-ben találják.
A feladat elvégzéséhez szükséges adatsorokat és az adatmezők kódjainak
feloldását az
"O:\iras\Geoinformatika\MÁSODIK BEADANDÓ\ADATOK ÉS VÁLTOZÓK" mappában
találják.

Amennyiben május 8-a mégsem lenne oktatási szünet, úgy az óránkat
természetesen megtartjuk.

Még egy dolog: Kérek MINDENKIT, hogy egy válasz e-mailben jelezze, hogy a
feladatot átvette és megértette.

Üdvözlettel,
Dr. Irás Krisztina

ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
Budapest

Assistant Professor
Department of Cartography and Geoinformatics
Eötvös Loránd University
Budapest, Hungary

Name: ARC GIS 2 feladat.pdf
Type: application/pdf