[Hallgato] MSc 2. - Tematikus kartogr áfia 2

Irás Krisztina iras at map.elte.hu
2013. Sze. 9., H, 17:34:41 CEST

Kedves Hallgatók!

Ha hárman Önök közül vállalják, hogy saját laptopon dolgoznak a Tematikus
kartográfia 2. című órán, akkor egy csoportban, a korábbi időpontban
tarthatjuk meg az órát. Ez természetesen nem elvárás, csak egy lehetőség,
amivel élhetnek.
Az első órán a második csoportba jelentkezettek is a korábbi időpontra
jöjjenek, ha ráérnek, hogy együtt tudjuk megbeszélni a félév menetét.

(A csoportokat és az időpontokat én úgy értelmeztem, hogy a 13-tól 15-ig
csoportban vannak többen, de az órát a későbbi időpontban is megtarthatjuk,
amennyiben Önöknek az a jobb.)

Dr. Irás Krisztina
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék

Assistant Professor
Department of Cartography and Geoinformatics
Eötvös Loránd University
Budapest, Hungary