[Hallgato] ERASMUS pótpályázat, Salzburg

Albert Gáspár albert at ludens.elte.hu
2013. Sze. 5., Cs, 10:37:00 CEST

Kedves MSc-s Hallgatók!

A 2013/14-es tanévtől a Salzburgi Egyetem Geoinformatikai Tanszékére is
lehet jelentkezni ERASMUS hallgatói pályázattal.
A fogadóintézmény ismertetése és a jelentkezők számára fontos információk
megtalálhatók itt:
http://www.zgis.at/index.php/en/lehre/incoming-mobility/student-mobility
Idén szeptember 25-ig még be lehet nyújtani ERASMUS
pótpályázatot<http://www.elte.hu/erasmus/hallgmob> a
második félévre is.
A salzburgi kapcsolat tanszéki koordinátori feladatait én látom el.

Üdvözlettel:
Dr. Albert Gáspár

--

Eötvös Loránd University, Faculty of Informatics,

Department of Cartography and Geoinformatics

Tel: +36 1 3722975

Fax: +36 1 3722951