[Hallgato] Neumann-nap - az egyetem térképész díszdoktorának előadása

Zentai Laszlo lzentai at caesar.elte.hu
2013. Május. 6., H, 19:11:34 CEST

Tisztelt Hallgatók!

Az egyetem történetében először lesz térképész díszdoktor (a díszdoktorok avatására a pénteki Pázmány-napon kerül sor: http://www.elte.hu/hir?id=NW-4471, ez a rendezvény is nyilvános, de alapvetően protokolláris).
A csütörtöki, Neumann-napi kari ünnepségen 45 perces előadást fog tartani a leendő díszdoktorunk, Ferjan Ormeling. Mivel én már láttam az előadás vázlatát, így minden hallgatónak, aki valamennyire is tud angolul javaslom a részvételt, nagyon érdekes a téma, illetve a megközelítés. Ferjan Ormeling egyébként napjaink egyik legismertebb térképésze, már csak ezért is célszerű élni a lehetőséggel és “élőben” meghallgatni őt.
Természetesen a Neumann-napi program többi része is nyitott a hallgatók számára is.

Üdvözlettel:

Dr. Zentai László, egyetemi tanár
Tudományos és nemzetközi kapcsolatok dékánhelyettese
ELTE Informatikai Kar
1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A
Tel: +36-1-3722975