[Hallgato] MFTTT- tagság

Márton Mátyás matyi at map.elte.hu
2013. Már. 24., V, 18:58:39 CET

Kedves Kollégák, tisztelt Hallgatóink!

Módom volt az MFTTT jelenleg nyilvántartott tagjainak jegyzékét végignézni, és
egy olyan listát is, amely a tagdíjbefizetéseket 2001 óta máig tartalmazza.
Készíthettem egy olyan kigyűjtést is, amely a Kartográfiai Szakosztály egykori
és ma is nyilvántartott tagjait felsorolja. Mivel senkit nem szeretnék
megbántani, kellemetlen helyzetbe hozni, kérem azokat, akik úgy érzik, hogy
tagdíjelmaradásuk van (NEM AZ IDEI TAGDÍJBEFIZETÉSEK HIÁNYÁT ÉRTEM EZEN!!!),
de kétségeik vannak, forduljanak hozzám bizalommal. Örömmel tájékoztatok
mindenkit.

A szakosztálytagság (pl. Kartográfiai vagy Szakmatörténeti, de bármelyik az
MFTTT honlapján szereplő szakosztályban), azaz az MFTTT-tagság azért érdekünk,
mert az MFTTT-n keresztül kapcsolódunk a nemzetközi szervezetekhez (pl. az
ICA-hoz), melyek konferenciáin ugye szívesen veszünk részt.

Ezért kérem azokat a kollégákat, doktoranduszokat, érdeklődő hallgatókat, akik
még nem tagok, lépjenek be. Az MFTTT-honlapról letölthető a nyilatkozat.
Ugyanitt tájékozódhatunk a meghirdetett programokról.

Bármely kérdéssel forduljatok hozzám, igyekezni fogok minél előbb megoldást
találni.

Üdvözlettel és köszönettel:
Matyi
úgy is, mint a Kartográfiai Szakosztály elnöke
 Márton Mátyás
 egyetemi tanár
 ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék,