[Hallgato] doktori iskola jelentkezőknek

Zentai Laszlo lzentai at caesar.elte.hu
2013. Már. 21., Cs, 20:26:51 CET

Tisztelt Hallgatók!

Bár a doktori iskolára jelentkezés határideje még odébb van (V. 31. lesz várhatóan), sőt még a kiírás sem érhető el ebben a pillanatban – ha jól tudom, de a témavezetőknek 2 héten belül ki kell írni a doktori témákat a következő tanévre. Elvileg a hallgatók csak ezekre a meghirdetett doktori témákra jelentkezhetnek, így arra kérek minden érdeklődőt (aki most szeptemberben szeretné elkezdeni a doktori tanulmányait), hogy mihamarabb keressék meg a potenciális témavezetőjüket és egyeztessenek a lehetséges doktori kutatási témáról, hogy az általuk javasolt kutatási téma felkerülhessen a meghirdetettek közé.
Kérem, hogy a hallgatók majd küldjék el nekem is, milyen témában és kinek a témavezetésével szeretnének jelentkezni.

Üdvözlettel:

Zentai László térképész, tanszékvezető egyetemi tanár
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A
Tel: 2090555/6723, 3722975, fax: 3722951 - http://lazarus.elte.hu