[Hallgato] Záróvizsgák

HORVATH Ildiko ildi at map.elte.hu
2013. Jan. 23., Sze, 10:18:38 CET

Kedves Végzős Hallgatók!

Akkor pontosítsunk:

Január 28-án, hétfőn 9 órakor kezdődik a BSc-s záróvizsga.

Mindenki legyen itt legkésőbb 1/4 9-re. Az első vizsgázó 1/2 9-kor húz tételt.
A védés prezentációját péntekig töltsétek fel a tanszéki számítógépre.
Ha valakinek gond bejönni addig, akkor küldje el nekem e-mailben, és kérjen
meg szépen, hogy feltegyem a gépre.

Január 29-én, kedden 9-kor az MSc-s záróvizsga fog kezdődni.
Minden fent leírt információ ide is vonatkozik.

Remélem, hogy már mindenki leadta az indexét a Tanulmányi Osztályon!!!!!

Jó tanulást kívánok!

Ildi néni

ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék, Budapest