[Hallgato] msc nyari terepgyakorlat - palyazat SOS

Kovács Béla climbela at map.elte.hu
2013. Feb. 28., Cs, 14:30:32 CET

Tisztelt érintettek (MSc 1.-év)!

A nyári terepgyakorlat ügyében írok:

Hétfőn (március 4.) itt lesz Dr. Bartos-Elekes Zsombor, és tőle további
részleteket fogunk megtudni a terepgyakorlatról.

Ma sikerült személyesen egyeztetni a Tempus/Balassi Intézet pályázati iroda
illetékesével:

Ami sürgős: a pályázati benyujtási határidő: 2013 március 10. (vagy május-
június környéke, de akkor már csak szept-októberre érkezhet a folyószámlákra
az ösztöndíj)

Ami ehhez kell: mindenki _személyi_ igazolványának szkennelt változata (ezt
csatolni kell a pályázathoz, csak az első oldal: a "fényképes")
A TO-tól egy igazolás a hallgatók utolsó két lezárt félévének átlagáról.
Akinek van TDK, OTDK vagy bármilyen más "szakmai/tudományos tevékenysége"
akkor annak az "igazolása" (szkennelt változatban)...
Egy hallgató, aki tuti jön a terepgyakorlatra (az ő nevében kell
beregisztrálni, és ő lesz a csoport "leader"-e) -> én nem adhatom be a
pályázatuk mint oktató...

Ha kiválasztották a lídert (csak egyvalaki), akkor az mielőbb regisztráljon
be a következő oldalon:

http://www.campushungary.hu/hallgatoknak-palyazat/csoportos-tanulmanyut-
hallgatoknak

Ha nyer a pályázat, a Tempus iroda MINDENKIVEL személyesen köt egy kiutazási
szerződést (és ez után utalnak csak pénzt a számlákra)...

A meghívólevelet majd Zsomborral intézzük, de addigra(hétfőre) kellenek majd
az adataik (mindenkié!!!).
A TO-s ügy tűnik a legrázósabbnak (mindenkinek kell a lezárt utolsó két
félévéről az igazolás...) -ezt mielőbb le kellene kezdeni. A pályázati
határidő: márc. 10, tehát alig van rá egy szűk hetük...

KB

ps.
-nyelvvizsga igazolást nem kell még produkálni, mert az oktatás nyelve
magyar lesz Erdélyben is...
-munkaterv szintén nem kell, azt én adom...
ps2. A feketeleves (apróbetűs rész):
a tanulmányút végén egy beszámolót kell készíteni. Térképészek: tehát
térképet, útleírást, fényképekkel gazdagon illusztrálva, web-esítve :-)

Dr. Kovács Béla
  adjunktus
H-1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/a