[Hallgato] Atlaszkartográfia

Márton Mátyás matyi at map.elte.hu
2012. Sze. 24., H, 13:28:52 CEST

Kedves Hallgatóim!

Szeptember 27-én, MOST CSÜTÖRTÖKÖN 8.00-kor találkozunk a Budavári Palotában
az Országos Széchényi Könyvtár bejáratánál (az óra a Térképtárban 8.15-kor
KEZDŐDIK, azaz akkor már mindenki ül a helyén)!!!
MINDKÉT CSOPORT jöjjön 8.00-ra! 10 órától ugyanott egy kiállítást is
megnézhetünk tárlatvezetéssel. Legkésőbb 12-re mindenki visszaér az egyetemre.

Az elemzésre váró atlaszok jegyzékét a szobám ajtajára kifüggesztettem. Lehet
választani.

Üdv:
Matyi

 Márton Mátyás
 egyetemi tanár
 ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék,