[Hallgato] MSc.-s terepgyakorlat - pályázat

Dr. Kovács Béla climbela at map.elte.hu
2012. Sze. 5., Sze, 17:41:40 CEST

Tisztelt Érintettek!
(2. éves MSc.-s hallgatók)

Az IK alelnök levelét is megkapták már a listán, de hátha elkerülte a
figyelmüket...
A nyári (Szászka/Néra/Herkulesfürdő) terepgyakorlatra most lehet(kell!)
beadni az ösztöndíj-pályázatot (figyelem, szoros határidő (szept. 14.-ig)!!!)

Az ösztöndíja a hallgatók pályázhatnak - egy közös pályázattal.
Ha kell segítség, keressenek meg mielőbb!

Az alábbi hivatkozáson érhető el a lényeg :)

http://ikhok.elte.hu/~hjb/download.php?fname=./palyazat_2012-2013-1/2012-
2013-1_terepgyakorlati_osztondij_kiirasa.pdf

KB

ps. Szerencsés, ha egy agilis hallgató veszi kézbe az ügyeket, mert van vele
egy kis "lóti-futi", mire pénz lesz(lehet) belőle.
ps2. Érdemes érdeklődni a (volt) felsőbbéveseknél (pl. akik még -
ideiglenesen - az iskolapadot koptatni ittragadtak idén), hogy mi volt az
előző években a sikeres pályázatuk menete.
ps3. Ha lemaradnak, nem lesz belőle semmi sem... (ha jól tudom 10e feletti
összegről mondanának le)
ps4. A hazafele, a MÁV (Megint Állunk Vazze) jóvoltából a mintegy 4 órával
meghosszabbított élményvonatozásunk kárpótlására, Ildikó néni meglépte a
megléphetőt: személyesen elvitte az utazási irodába a jegyeket és igényeltük
a "kártérítést". Előzetes infók szerint belekötöttek valamilyen formai okra
hivatkozva (talán, hogy "igazoljuk, hogy akkor tényleg késett a vonat"...)
próbáltak lesöpörni minket, de nem hagytuk magunkat. Most állunk és várunk...
ps5. Ez utóbbi kemény párezres pénz-vissza-térítésre én nem számítok,
ismerve egy tavalyi eset részleteit...

Dr. Kovács Béla
  adjunktus
Eötvös Loránd Tudományegyetem -IK- Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
Tel:+36-1-3722975, Fax:+36-1-3722951                   http://lazarus.elte.hu