[Hallgato] =?ISO-8859-2?Q?Nyomdai_el=F5k=E9sz=EDt=E9?=s 2., zh-k

Márton Mátyás matyi at map.elte.hu
2012. Május. 17., Cs, 08:18:16 CEST

Kedves Hallgatóim!

A K:/MATYI_12A/NYOMDA_2 könyvtárban megtalálhatók a zh-ra való felkészülést
segítő fájlok és a vizsgakérdések. Utóbbi a zh.doc-ban, a pontozásra vonatkozó
információkkal.
A hétfői csoportok máj. 21-én, hétfőn 9 órától az Északi tömb -1.63-as termében
a keddi csoportok máj. 22-én 13 órától az Északi tömb 7.59-es termében írják a
hz-t. Négy-négy kérdéscsoport lesz, a megadott kérdésekből összeállítva.
Kérem a pontos megjelenést!
Ha valakinek nem felel meg a saját csoportjának időpontja, írásban jelezze.
Ugyancsak jelzést kérek, ha valaki (nyomós indokkal) egyik időpontban se tud írni.

Üdv:
Matyi

Márton Mátyás
egyetemi tanár
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék,
1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A