[Hallgato] BSc- s záróvizsga

HORVATH Ildiko ildi at map.elte.hu
2012. Május. 16., Sze, 11:54:15 CEST

Kedves szakdolgozatot benyújtott Hallgatók!

Már többeknek szóban jeleztem, hogy a záróvizsga beosztást én fogom
megcsinálni, mivel 23 hallgatótól kaptunk dolgozatot.
Ezt a beosztást június 11-én szeretném publikussá tenni, ezért arra kérlek
benneteket, hogy ha addig kiderülne, hogy valaki mégsem akar/tud
záróvizsgázni, az jelezze nekem.

A vizsgákra egyébként június 25-én, 26-án és 27-én fog sor kerülni.
Mindhárom napon 9 órakor kezdődik a vizsga, ami annyit jelent, hogy az első
vizsgázó 1/2 9-kor húz tételt.
A napi sorrendet nem osztom be, arról egyezkedjetek egymással.

Eredményes felkészülést kívánok:
Ildi néni

ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék, Budapest