[Hallgato] =?ISO-8859-2?Q?Szakszemin=E1rium_2?=.

Márton Mátyás matyi at map.elte.hu
2012. Már. 20., K, 12:18:44 CET

Kedves Hallgatóim!

Holnap (szerdán, márc. 21-én) a Szakszeminárium 2. óra "távoktatással" lesz
megoldva. A Top-Map Zrt. bemutatkozó prezentációja két, kevéssé eltérő, de
azért eltérő változatban is megtekinthető a
K:\MATYI_12A\SZAKSZEM_2
könyvtárban. (Személyes megjelenés tehát nem szükségeltetik.)
A további program:
márc. 28. Havas Gergely dr. (Közlekedésfejlesztési Koordinációs Központ)
ápr. 11., 18., 25. Dr. Zentai László (Jogi szabályozásunkról)
máj. 2. Kővári József (Szerzői jogi érdésekről)
máj. 9. Bite Pálné dr. (Vibrocomp Kft. - zajtérképezés!)
máj. 16. Dr. Zentai László (záró ZH)

A ZH-n túl, ahogy arról már beszéltem, a szereplő cégekkel kapcsolatos
értékelő házi dolgozat készítendő. A ZH és ez adja a jegyet.

Emlékeztetőül, eddig a következő előadókat hallottuk:
febr. 15. Kováts Zsolt (DIMAP)
febr. 22. Szarvas András (Térképészeti Ügynökség)
febr. 29 Faradó Imre (A hazai térképkészítésről, -kiadásról)
márc. 7. Kovács Péter (Cartographia Kft.)
márc. 14. Elek István (A térinformatikai vállalkozásokról)

Üdv Mindenkinek:
Matyi

 Márton Mátyás
 egyetemi tanár
 ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék,