[Hallgato] védés

Dr. Kovács Béla climbela at map.elte.hu
2012. Jan. 24., K, 09:01:53 CET

Mivel többeket érint, a listára is küldöm a válaszom.

On Tue, 24 Jan 2012 08:37:28 +0100, Gancs Daniel wrote
> Szia,
>
> Volna egy laptopom, amit a szakdolgozatok védésénél szívesen használnék.
> Lóerőben nincs hiány (Core i7, 6GB RAM), de csak HDMI kimenete van a
> gépnek. Rá lehet varázsolni a kivetítőre?

Egy "védési napon" _csak egy laptop_ lehet bent a kivetítőre kötve.
Nem lehet védések között laptopot csereberélni.
Tehát ha aznap ez a laptop lesz a teremben a kezdéstől (8.00 - 13.00) a
végéig, akkor lehet róla szó. Ez esetben az aznapi védőkkel kell
megbeszélni, hogy az első védés kezdete előtt (célszerűen már előző nap)
MINDENKI anyaga felkerüljön a gépre, és legyen kipróbálva a kivetített anyag
(színek/árnyalatok, szövegek olvashatósága stb.). Két védés között NEM lehet
a gépre felmásolni állományokat a védés napján.

A "fehér" kivetítőnek van HDMI portja, hang átvitelt tesztelni kell,
elévileg megy gond nélkül (én már kipróbáltam egy laptoppal, és kellett
finomhangolni)

Érdemes a kivetítő használatakor a ppt-nél beállítani az "előadói nézetet",
és gyakorolni annak használatát: van benne néhány hasznos apróság: pl. a
diákhoz megjegyzés rovat, IDŐZÍTŐ/IDŐMÉRŐ funkció, előző/következő dia, stb.)

> Üdvözlettel:
>
> Gáncs Dániel

Dr. Kovács Béla