[Hallgato] =?UTF-8?Q?_NNG_=C3=A1ll=C3=A1slehet=C5?==?UTF-8?Q?=91s=C3=A9g_tov=C3=A1bbi_inf?==?UTF-8?Q?=C3=B3k?=...(lemaradt)

Dr. Kovács Béla climbela at map.elte.hu
2012. Jan. 12., Cs, 17:42:48 CET

Tisztelt Érintettek,

Az előző levelemből lemaradt: ANGOL _ÉS_ MAGYAR nyelvű önéletrajz kell
elektronikus formában (célszerűen pdf)!!!
--------
KB

Mivel elég sok (n>25) érdeklődő levelet kaptam, inkább a listán írok
mindenkinek:

-holnap (péntek) 10.00-11.00 között részletesebb infókat tudhatnak meg az
említett álláslehetőségről a tanszéken (találkozó a titkárság előtt)
-a részvétel nem kötelező, nem jelent a későbbiekben sem előnyt-sem hátrányt
ha valaki nem lesz ott
-amivel érdemes készülni, az egy önéletrajz (nem kell papíron ott lennie
holnap, de érdemes lesz a megbeszélés után mielőbb emailban továbbküldeni a
megadott címre)
-akik az önéletrajzzal jelentkeznek az álláshirdetésre, kapnak egy
mintafeladatot, amit mielőbb vissza kell küldeniük majd a amegadottak
szerint a cégnek
-akik túljutnak ezen a szűrőn, vsz. csak azokat hívják be személyes riportra
-a munka kezdete február 1.

További részletek holnap.

Dr. Kovács Béla

ps. NE feledjék, nem ellenségei, hanem ellenfelei lesznek egymásnak, mert
mint a "Hegylakóban": ...a végén csak egy maradhat... Erre főleg majd a
feladat megoldásakor gondoljanak...
ps2. Ha holnap reggel 8-ig nem kapnak erről más értesítést itt a fórumon,
akkor meg lesz tartva a holnapi szeánsz...