[Hallgato] unix/linux szerda 10.30-12.00

Dr. Kovács Béla climbela at map.elte.hu
2012. Feb. 11., Szo, 17:46:17 CET

Tisztelt érintettek,
A UNIX/linux óra időpontja szerda 10.30-12.00 között lesz. Mivel a gépterem
(7.55) ebben az időben szabad
(http://ttkto.elte.hu/scripts/tanrende/terembeoszt.idc?
teremkodp=374&tanevfelev=2011-2012-2), és már kb. 10-en jelezték is, hogy ez
az időpont a számukra a legmegfelelőbb - nekem sincs ekkor más
elfoglaltságom, tehát ekkor lesz az óra. A terem 24 fős, tehát ennyien
lehetünk max. (jelenlg kb. 20 főnél tartunk).
HA esetleg sikerül jobb/más időpontot összeegyeztetni, akkor természetesen
cserélhetjük az időpontot.

Dr. Kovács Béla