[Hallgato] Hallgatoi levlista

Dr. Kovács Béla climbela at map.elte.hu
2011. Nov. 9., Sze, 20:41:03 CET

Tisztelt érintettek!

A lazarus/levlistamotor sajnos a múlt héten teljesen lehalt. A gépet támadás
érte (részben sajnos sikeres), így kivonta az ELTENET/hálózatfelügyelet
illetékese a forgalomból...
Szerencsétlen módon mindez aznap történt, amikor elutaztam egy hétre.
Hétfőn újratelepítettem az érintett rendszerelemeket, és tegnap/ma
viszakerültek a mentésből az adatok is a helyükre.

A levlistára küldött levelek (remélem) nem vesztek el teljesen,
archiválódtak -> de már nem lesznek újraküldve a listatagoknak.
Akit érdekel, az visszaolvashatja azokat a
http://lazarus.elte.hu/pipermail/hallgato/ hivatkozásra kattintva.

Dr. Kovács Béla
adjunktus (most mint listaadmin)

ps. Köszönjük Thyama!!!

Eötvös Loránd Tudományegyetem -IK- Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
Tel:+36-1-3722975, Fax:+36-1-3722951                   http://lazarus.elte.hu