[Hallgato] MSc I elmarad a to pográfia május 5 - én

Buga László buga at map.elte.hu
2011. Május. 3., K, 11:14:00 CEST

Tiszetlt Hallgatóim!
Mivel az előző üzenetem "tárgyában" nem jeleztem, hogy kiknek szól, így
megismétlem kibővített tárggyal, nehogy valakinek elkerülje a figyelmét
és "fölöslegesen" korán keljen!
Íme:

MSc I. hallgatók figyelmébe!
Aki hallja, adja át!!!
Tisztelt Hallgatóim!
Május 5-én, az órarend szerinti topográfia előadást egyéb, halaszthatatlan
elfoglaltságom miatt azon a napon nem tudom megtartani. A pótlásról a
következő alkalommal (05.12.) egyeztetünk.
Kérem szépen, hogy az 5-ére ígért vizsgaidőpontokat e-mailben küldjék meg
legkésőbb 6-án reggel 8-ig!
Köszönöm!
Üdvözlettel:
Buga László