[Hallgato] BSc záróvizsga tét elek - térképtörténet

Zsolt Török zoltorok at ludens.elte.hu
2011. Jún. 19., V, 11:45:32 CEST

Tisztelt Hallgatóság!

A záróvizsgára készülő évfolyamból érkező kérdés hívta fel figyelmemet a
közöslovon elérhető, térképtörténeti tárgyú tételekre (bsc_zarovizsga, 09. és
17. tétel). A hallgatók számára nyilvánvalóan nagy segítséget jelentő és
hasznos segédanyag azonban - sajnálatos módon - számos hibát tartalmaz.

Az idő rövidsége miatt a hallgatói szöveget alapként megtartva csak a magyar
polgári térképészettel kapcsolatos részt (három oldal) helyesbítettem a 9-es
számú tételben (ez azonban felhasználható a 17. tételnél is). A közöslóra
feltettem a "javitott_09. Tétel.pdf" állományt, amelynek második felében
láthatóak az eredetihez képest végrehajtott változtatások is.

Kérem a tételek tanulásánál a javított -  és így az oktatott anyagnak
megfelelő - változatot tekintsék irányadónak. Jó felkészülést és sikeres
vizsgázást mindnekinek!

Üdvözlettel:

Török Zsolt Győző docens

                      Dr. Zsolt Győző TÖRÖK, Assoc. Prof.
Department of Cartography and Geoinformatics, Eötvös Loránd University
               H-1117 Budapest, Pázmány P. sétány 1/a, Hungary