[Hallgato] Munkalehetőség

KOVACS Bela climbela at map.elte.hu
2010. Már. 22., H, 08:39:46 CET

Tisztelt Címzettek!

Az alábbi gyakorlati tapasztalatszerzési lehetőség nyílhat meg egyes(ek)
leendő térképész(ek) előtt:

> Kedves Hallgatók!
>
> A munkahelyemen, a Nav N Go Kft.-nél szívesen látnánk egy térképész-
térinformatika-földrajz érdeklődésű tanulót content-tesztelő munkakörben. A
munka ideiglenes jellegű lenne, néhány hónapos időtartamú. Olyan embert
keresünk, aki nappali tagozatos hallgató, és heti 3-4 napon benn tudna
dolgozni velünk az irodában.
> A cég navigációs szoftvert fejleszt, a "content" kifejezés a naviban
megjelenő térképeket, POIkat, 3D-s épületeket és még sokféle más tartalmat
foglal magába. A content-tesztelés ezeknek a minőségi ellenőrzését jelenti a
navigációs szoftver környezetében: a térképi tartalmakat kell ellenőrizni és
a hibákat megkeresni, illetve részben feltárni.
> A tanuló elsajátíthatja a navigációs rendszerek tartalmának a minőség-
ellenőrzési kritériumait és folyamatait, tapasztalatot szerezhet a
funkcionális jellegű térképtesztelésben, közelebbről megismerkedhet a
navigációs adatbázisok felépítésével, a navirendszerek lelkivilágával (a cég
terméke az iGO My Way szoftvercsalád) és egy navigációs szoftvereket
fejlesztő cég működésével.

> Ha valaki kedvet érez ahhoz, hogy kipróbálja magát egy érdekes térképi
területen, keresse meg Kovács Bélát a tanszéken a további részletekért.

> üdvözlettel,
> Lukács Lilla

Előzetes információ:
1 hallgató, a jövő hónaptól, illetve esetleg nyári munka/gyakorlat keretében
további gyakornok...
Jelentkezni nálam lehet személyesen/emailban (_szerdától_) - előzetesen.

Természetesen a NNG fogja kiválasztani a számára is megfelelő jelöltet
("írásbeli/gyakorlati feladat"/ill. személyes találkozó keretében) a
jelentkezők közül.