[Hallgato] Terepgyakorlati m egbeszélés / Lachtal

Gede Mátyás saman at map.elte.hu
2010. Jún. 14., H, 15:06:19 CEST

Kedves Terepgyakorlók!

Ajánlom mindenki figyelmébe az alábbi két fájlt:

http://mercator.elte.hu/~saman/lachtal/teruletek.kmz
http://mercator.elte.hu/~saman/lachtal/lachtal.kmz

Ezeket Google Earthben megnyitva láthatók a felmérendő területek, illetve a
környék 1 : 50 000-es térképe.

A faliújságomra kifüggesztettem egy űrlapot, és a területeket ábrázoló
térképet. Kérem, hogy aki szimpatizál egy területtel és/vagy tudja már, hogy
kivel szeretne egy csoportban lenni, az írja be a nevét a megfelelő helyre. A
magukat be nem író embereket mi fogjuk a maradék helyekre beosztani.

Igyekeztem hasonló nehézségű területeket kialakítani, de természetesen nincs
köztük két egyforma. Vannak nagyobb, de könnyebben járható, és kisebb, de
távolabb fekvő területek.

üdvözlettel,
sámán

GEDE Mátyás
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék, Budapest