[Hallgato] Jegybeíratás és feladat- bemutatási lehetőség KB

KOVACS Bela climbela at map.elte.hu
2010. Jún. 9., Sze, 17:39:48 CEST

Tisztelt érintettek!

A héten már csak pénteken, 13.00-tól leszek elérhető a tanszéken elmaradt
feladat-bemutatás/gyakorlati jegybeíratás címszó alatt...

Ha valakinek nem rögzítettem a jegyét, vagy nem egyezik a saját
nyilvántartásával/indexébenrögzített jeggyel, az is jelezze ezt e-mailban,
névvel, EHA kóddal, egyéb adatokkal...

Aki még érintett, az legkésőbb holnap(csütörtök) este 20.00-ig jelezze
részvételi szándékát a jegybeíratással/feladatbemutatással kapcsolatban :-)
Igyekszem mindenkinek egyéni időpontot adni, hogy ne kelljen egymásra
várniuk.

Csak a "kis" gépteremben lesz a feladatbemutatásra lehetőségük, mivel a nagy
gépterem _TEREPGYAKORLAT miatt FOGLALT_ 8.00-16.00 között.
Pénteken 9.00-től már a tanszéken leszek, de _NEM_ fogok ráérni, ne is
keressenek 13.00 előtt!!!