[Hallgato] Terepgyakorlat - mapinfo - global mapper elt olódás

Gede Mátyás saman at map.elte.hu
2010. Júl. 20., K, 17:31:25 CEST

Igen, közben rájöttem, hogy ez a funkció nincs benne a 8-as GM-ben, csak az
újabbakban.

Helyette a még jobb megoldás:

Mapinfoban a problémás táblát (pl. nov_fedettseg) save copy as paranccsal
elmenteni (pl. nov_fedettseg_utm néven) úgy, hogy a felugró ablakban a
Projetcion gombra kattintva (jobb alsó sarok) beállítjuk a helyes vetületet:
Universal Transverse Mercator (WGS 84), azon belül UTM Zone 33, Northern
Hemisphere.

Ezután pedig GM-ben az UTM-es táblát megnyitni.

remélem így már tényleg mindenkinek jó:)

üdv,
saman

On Tue, 20 Jul 2010 16:32:27 +0200, Nyuli �a wrote