[Hallgato] Mercator tiltolistan

KOVACS Bela climbela at map.elte.hu
2010. Dec. 23., Cs, 06:12:33 CET

Tisztelt Érintettek,

A mercator a héten újra (most adminisztrációs okokból -> vagyis tévedésből)
feketelistára került. Az este sikerült tisztázni az illetékesekkel a
dolgokat, így újra hozzáférhető "kívülről is" a gép.

Mégegyszer nyomatékosan megkérek minden felhasználót, hogy az előző
levlistára küldött levelem szerint cserélje le mindenki a régi, túl egyszerű
(vagyis értelmes, szótárazható: angol, német, spanyol, _MAGYAR!_) szavakból
álló jelszavát

Aki az aranyhalainak a nevét adta meg jelszónak, és azt így hívják:
Ma43Xit019DekeRla - nos, annak ez maradhat a jelszava :) , ha valaki viszont
robi felhasználó annak és annak a jelszava: "robi" -> az azonnal cseréljen...

Kovács Béla

ps. Alkalomadtán felteszem a jelszó-törő program (amit elcsíptem a
mercatoron) magyar vonatkozású adatbázisát valamelyik honlapra, csak hogy
lássa mindenki, milyen fejlett és gazdag szókincsel/adatbázissal (magyarul
is) rendelkezik az napjainkban...

ps2. Ha valakivel már nem találkoznánk: KKÜK és BÚÉK!