[Hallgato] ERASMUS előadás a tanszéken

Jesus Reyes jesus at ludens.elte.hu
2010. Ápr. 7., Sze, 12:14:11 CEST

Kedves Hallgatók és Kollégák!

Jövő hét hétfő délelőtt 10 órától Flávio Paulo Jorge Nunes portugál oktató előadást tart a számítógépteremben. Részleteket a jelenlegi üzenet végén olvashatók.
Mindenkit szeretettel várunk!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Üdvözlettel,

Jesus Reyes

ERASMUS ELŐADÁS

Flávio Paulo Jorge Nunes, a portugál Minho Egyetem oktatója angol nyelvű
előadást tart a következő témákról:

-        Portugal: a portrait of an European peripheral country
-        Cyberspace: the new frontiers of Geography
-        Information and Communication Technologies and new territorial dynamics

Időpont: Április 12-én (hétfő), délelőtt 10:00 órától
Helyszín: tanszéki számítógépterem (É. tömb 7. em. 7.55)