[Hallgato] Gepterem, halozati meghajtok

KOVACS Bela climbela at map.elte.hu
2009. Sze. 15., K, 19:38:24 CEST

Tisztelt érintettek!

A gépteremben fennálló titokzatos "...egyesek látják a K: O: I: (P: T:) -t
mások nem..." jelenségre még nem tudom mi a magyarázat.

A megoldást viszont már ismerem :-)
Íme:
1. Bejelentkezni bármelyik gépre (javasolt az TFT monitoros gépek)
2. A "Saját gép"-re 2x katt.
3. A hálózati meghajtók szekcióban MINDEN hálózati meghajtót kijelölni,
kivéve a H: -t (egér, gumikeret - vagy CTRL+katt)
4. A kijelölt területen jobb gomb egér 1x katt
5. "KAPCSOLAT BONTÁSA" miden meghajtóra (kivéve H:)
6. Kilépni a gépről
7. Belépni újra a gépre...
8. Átmásolni a K: meghajtóról a T:, P: meghajtókon a megfelelő mappákba a
képeket/tananyagokat, amiket szeretnének megmenteni az utókor(vagy a
többség/sajátmaguk) számára a K:-ról
9. Határidő: jövő hét vége (2009. szeptember 25.)
10. A szeptember 26.-i hétvégén K: meghajtó optimalizálása a következő
parancs kiadásával: "#rm -rf /kozoslo/*" (jelentsen is az bármit :-)))

Kovács Béla
ps. A géptermi "táblás jelszavas" bejelentkezések vége -> vagyis a
jelszócserék/igénylések határideje is: 2009.09.25. péntek 15.00

ps2. A belépőkártyák érvényességének meghosszabítása/ újak igénylése (a
jogosultságok ellenőrzése után) a héten/jövő héten elvileg meglesz :)