[Hallgato] P: meghajtó

KOVACS Bela climbela at map.elte.hu
2009. Már. 26., Cs, 18:34:46 CET

Tisztelt érintettek!

Létrehoztam egy újabb meghajtót P: (photo) néven.

Kérem, hogy "értelmes, beszélő" mappaneveket használva ide kerüljenek a K:
vagy akár saját meghajtóról azok a képek, amik publikusak.

A K: meghajtón a jövő hétvégétől NEM lehet majd képeket tárolni...

Természetesen a P: meghajtó is publikus, bárki által írható/olvasható.

Ezen a meghajtón CSAK *.jpg, *.png, *.gif, *.bmp, *.html, *.zip és *.rar
állományokat lehet tárolni Húsvét után.