[Hallgato] FIGYELEM!!!!!

KOVACS Bela climbela at map.elte.hu
2009. Feb. 16., H, 23:11:23 CET

Tisztelt Ă©rintettek!

Az alábbi levelet sokan megkaphatták/ják közülünk (pontosabban az *.elte.hu cimmel rendelkező felhasználók mindegyike).

A teendő:

1. Elolvasni, és százszor leírni papírra, hogy "SOHA SENKI NEM KÉRI AZ ADATAIMAT (köztük a jelszavam) EMAILBAN!!!

2. Jót röhögni, a fordítási/ferdítési helyyyessííráshi hibákon...

3. Törölni a levelet - és nem továbbküldeni másoknak!!!

BĂ©la