[Hallgato] ERASMUS napok a karon és a tanszéken

Jesus Reyes jesus at ludens.elte.hu
2009. Feb. 11., Sze, 10:40:14 CET

Kedves hallgatók!

 Az ELTE meghirdette a 2009/2010-es Erasmus hallgatói mobilitási pályázatot. A részletes pályázati felhívás és a partneregyetemekkel kapcsolatos információk megtekinthetők a kari honlapon:

http://www.inf.elte.hu/karunkrol/szervezet/dekanihivatal/tnkcs/erasmus/Lapok/default.aspx

(A mai napon, február 11-én nem mükődik az informatikai kar szervere, emiatt nem elérhető ez a honlap)

A Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék tart egy ERASMUS tájékoztató napot a jövő héten, február 20-án délután 14:00 órától a 7.55-ös számítógépteremben. Ebben tájékoztatjuk a térképész hallgatókat a pályázati lehetőségekről, mely külföldi egyetemekre lehet jelentkezni a 2009-2010-es tanévben. A tanszéki koordinátorok 5-10 perces bemutatókat fognak tartani a partner egyetemekről, illetve meg fogjuk hívni korábbi Erasmus hallgatókat, hogy beszámoljanak ösztöndíjas tapasztalatairól.

Ezenkívül az Informatikai Kar két tájékoztatót tart:

- az első ma,  2009. február 11-én 16:00 óratól  lesz a Hallgatói Önkormányzat szervezésében az Északi Épület 0.65 termében (Fügi Bálint tart előadást a kari sajátosságokról).

- a második tájékoztató 2009. február 18-án lesz 16:00 órától az ELTE Informatikai Kar (Déli Tömb) 0-823 Kitaibel Pál teremben. Itt az Erasmus program mellett meghirdetett egyéb ösztöndíj lehetőségekről (Amsterdami, Linzi, Cranfieldi Egyetem 1 éves MSc képzései) is lesznek előadások. Az ebben a tájékoztatóban bemutatásra kerülő Erasmus pályázati lehetőségek az informatikai érdeklődésű hallgatóknak szól. Természetesen, ha a térképész hallgatók közül valaki érdeklődik e típusú Erasmus pályázat iránt, akkor itt megkapja a szükséges információkat.

A 2009. február 18-ai tájékoztató előadások programja:

16:00-16:15 - Fügi Bálint - program ismertetése, rövid tájékoztató a 2009/2010-es Erasmus pályázatról

16:15-16:45 - Prof. Eiben Gusztav - Előadás az Amsterdami 1 éves MSc képzésről

16:45-17:00 - Sinka Zsuzsanna - Linzi Egyetem 1 éves MSc képzés

17:00-17:15 - Előadás a Cranfieldi Egyetem 1 éves MSc képzéséről

17:15 - 18:30 - Erasmus hallgatói beszámolók, kb. 5-10 percenként 1 előadó.

Minden érdeklődő hallgatót szeretettel várunk a tanszéki Erasmus napon...

Üdvözlettel,

Jesus Reyes