[Hallgato] Ötödéveseknek (is)!

Márton Mátyás matyi at map.elte.hu
2009. Dec. 22., K, 16:58:56 CET

Kedves Ötödéves hallgatóim!

Többen szóvátették, és jogosan, hogy a korábban jelzettek nem egészen
igazak, ugyanis nincs doc fájl a mappában...
Sajnos valaki annyira magáévá tehette, hogy nem maradt, így újra
összeállítottam, és ehhez a levélhez csatolom. Az üzenet többi része igaz.
ÜZEMSZERVEZÉS
Ahogy említettem, ebből egy értékelő összefoglalót kell beadni, a
vizsgajegyhez. Legyen két határidő: jan. 15., ill. jan. 30.
A fájlok feltöltendők a kozoslo/matyi1/09uzemsz könyvtárba. Ugyanitt
SEGÍTSÉGül van egy doc file a féléves programról!

Ezuton kívánok Minden hallgatómnak békés, boldog karácsonyt és nagyon
sikeres új esztendőt!

Matyi
Márton Mátyás
egyetemi tanár
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék,

Név: uzemszer.doc
Típus: application/msword
Méret: 25088 bytes
Leírás: nem elérhető