[Hallgato] Digitális Kartográfia gyak. jegyek

Jesus Reyes jesus at ludens.elte.hu
2009. Dec. 15., K, 11:59:46 CET

Kedves Hallgatók!

Mellékelem a tegnap megállapított gyakorlati jegyeket. Két jegy törtvonallal elválasztva azt jelzi, hogy az alacsonyabb jegy megadásán is gondolkoztam, de mivel a hibák nem voltak annyira súlyosak, a végén a magasabb jegy mellé döntöttem.

A beadott Corel állományokban létrehoztam egy javítások nevű réteget, ott vastag fekete kontúrral jeleztem a hibákat, illetve a térkép mellé 24 p-os betűkkel is röviden megvázoltam a problémákat.

CSLPAAT.ELTE-től és DEZPAAT.ELTE-től péntek délelőttig várom a kész feladatot. Öt hallgató még nem adott be feladatot, csak egyiküktől kaptam visszajelzést, hogy péntekig beadja. A többieknek szintén ugyanaz a végső határidő, vagyis péntek délelőtt.

Ha valakinek kérdése lenne a jeggyel kapcsolatban, csütörtökön meg pénteken megtalál a szobámban.

Üdvözlettel,

Jesus Reyes

      EHA
     JEGY