[Hallgato] Fw: Erősáramú karbantartás - Északi épület - 2009.08.08

KOVACS Bela climbela at map.elte.hu
2009. Aug. 7., P, 19:37:51 CEST

Tisztelt érintettek, az alábbi levél alapján:

Holnap napközben kb. 6-18 között NEM lesz elérhető az ELTE/tanszék egyetlen
szervere sem.(tehát: pl. map, lazarus, mercator, terkeptar, stb...)

K.Béla

ps. Köszönöm a többiek nevében is a map-os reszetet a tanszékvezetőnknek! :-)
(aki ma előbb ért be a szerverszobába 1-2 órával mint én)