[Hallgato] Fw: V. évf . térk .- Térképtörténet

Zsolt Török zoltorok at ludens.elte.hu
2008. Okt. 21., K, 21:06:32 CEST

Tisztelt Hallgatóság!

Köszönöm az időben és megfelelő formátumban a megfelelő helyre felmásolt
dolgozat témajavaslatokat. Az elfogadásról/elutasításról a FIORENZA/tema
mappában található, 2-es számmal megtoldott filenevű állomány olvasása után
értesülhetnek.

Akinek nem tudtam elfogadni a javaslatát, kérem, jövő hétfőig próbáljon
elfogadható javaslatot benyújtani (felmásolni) és erről engem e-mailen
értesíteni. Esetleg az elfogadott javaslatok szerzőit is meg lehet kérdezni,
de további oktatói konzultációra nincs lehetőség.

A végső határidő október 26., 24.00, aki eddig az időpontig nem tud
értékelhető javaslatot benyújtani, annak dolgozatát nem tudom értékelni.

Ismételten felhívom  a figyelmet az útmutatóra, amely megtalálható a dolgozat
mappában, valamint az abban is szereplő határidőkre.

Jó munkát kívánok, üdvözlettel:
Török Zsolt docens

                      Dr. Zsolt TÖRÖK, Assoc. Prof.
Department of Cartography and Geoinformatics, Eötvös Loránd University
               H-1117 Budapest, Pazmany P. setany 1/a, Hungary
                  Mellon Fellow, 2008-2009, Villa I Tatti,
       The Harvard University Center for Italian Renaissance Studies,
                                 Florence, Italy