[Hallgato] Digitalis Kartografia (CorelDraw): gyakorlati jegyek

Jesus Reyes jesus at ludens.elte.hu
2008. Dec. 10., Sze, 10:47:06 CET

Kedves hallgatók!

A kozoslo/jesus/2008 CorelDraw mappába másolt állományokkal általános hiányosság, hogy a térképen rövidített utcanevek esetén a térkép egyik "üresebb" sarkán meg kell adni a teljes utcanevet, abc sorrendben és pl. ilyen formátumban:
Sz. k. - Szabadság köz

A térképeken létrehoztam egy javítások nevű réteget. Ezen jelöltem és részleteztem a jobb jegy érdekében még elvégzendő javításokat. A javított állományokat legkésőbb december 17-én (jövő szerdán) be kell adni, különben a most ajánlott jegy kerül az ETR-be.

Ajánlott jegyek:

blaoaat - 4
ingoaat - 4
naaoaft - 3 (nincs bitmap az állományban!)
haaoaat - 4 (csak a mocsaras területek hiányoznak)

A többi térképre jeles osztályzatot adtam.

Idáig csak 9 hallgatótól kaptam térképet, pedig 33-an vannak :(
Csak a holnapig beadott térképeket lehet kijavítani egy jobb jegyért, péntektől el kell fogadni az ajánlott jegyet javítási lehetőség nélkül.

Üdvözlettel,

Jesus Reyes