Brasso TGY, akit érint ...

KOVACS Bela climbela at map.elte.hu
2008. Aug. 8., P, 19:36:32 CEST

Tisztelt érintettek!
(és jelesre pályázók, vagyis azok, akik elküldték a feladatokat határidőre
+1)
A jövő héten rögzítem az ETR-ben a jegyeket (akinél még esetleg kiegészítést
kell küldenie a jeleséért, az megkapja hétfőig a feladatot, és a határidőt --
-> nyugi, tudom, most kezdődik a sziget/nyaralás stb.)
Akik már csak a "jó"-ra pályáznak, ne feledjék a határidőt: augusztus 15,
péntek !!!
(Holnap (2008.06.09, szombat) nem lesz áram a tanszéken, ne is próbálják
küldeni/felrakni a map/mercatorra az anyagokat)

A többieknek ez felesleges információ, tudom :-)

További jó nyaralást...
(ps. Az a tizenhét ember aki ezideig leadta a feladatát, remélem hozzájárul
az útleírásá(/'i)nak a "publikálásához" a terepgyakorlat honlapján (most
csinálom :-). Ha _nem_, kéretik egy "lemondónyilatkozat" postafordultával.)