Beléptetőrendszer , elkészült kártyák ...

KOVACS Bela climbela at map.elte.hu
2008. Ápr. 3., Cs, 10:58:44 CEST

Tisztelt érintettek!

A múlt héten péntekig befutott igények alapján elkészültek a kártyák
(pontosabban mától, az IK-HÖK irodában felvehetők, az ismertetett
feltételekkel.) Akik később kértek, azok a jövő hét folyamán lesznek
értesítve ha elkészül a kártya...
Az IK-HÖK alelnökének értesítése szerint néhány hallgatónál az ETR szerint a
jogviszonnyal gondok voltak/vannak, ők sajna csak az ELTE/ETR-es jogviszony
tisztázását követően kaphatnak kártyát. Adatvédelmi okból én nem tudom, hogy
kiről van szó, tehát mindenki majd az IK-HÖK irodában tudja meg, hogy ő épp
érintett-e vagy nem... Ott majd elmondják a további teendőket.

Aki rendelkezik kártyával, az mától használhatja a 7.55-höz a kártyáját.

Pénteken 18.00 órától kezdve ___TILOS___ a gépteremi ajtót "nem zárva"
tartani.
___VAGYIS___: nem szabad (pl. székkel, vagy mással) kitámasztani, nem
teljesen becsukni stb.
___VAGYIS____: ha valaki bement a terembe, az ajtót "kattanásig" be kell
csukni (hagyni kell, hogy az ajtóbehúzó szerkezet "becsukja" az ajtót:
TELJESEN, KATTANÁSIG). Ha nem csukódik teljesen, akkor kézzel kell behúzni a
kattig (elvileg majd a jövő héten még jönnek és hangolnak a hidraulikán ha
kell).
Ha nem (kattan az ajtó zárszerkezete) és nincs teljesen becsukva
a "pittyentést" követő x másodpercen belül, akkor az riasztást idéz elő a
diszpécser szolgálatnál... Ez kellemetlenségekkel járhat!!! (pl. hétvégén
biztos, hogy a "biztonsági őr" riasztás esetén bevonhatja a teremben
tartózkodók kártyáját és eltávolíthatja az "illegális behatolót", rendőrt
hívhat stb.stb.stb -> neki _NINCS_ mérlegelési hatásköre, vele felesleges
vitatkozni -> riasztáskor a számára előírt/meghatározott dolgokat kell
tennie...

A szabályt megszegők természetesen azonnali kártyatiltást kaphatnak...

A titkárságon majd alá kell írni a jövő héten hétfőtől valamikor a géptermi
használati rend-kiegészítést. Ennek szövege természetesen hétfőtől
elektronikusan is eléhető lesz.