Térképek és politika

Mihályi Balázs MihalyiB at invitel.co.hu
2007. Jan. 30., K, 08:55:00 CET

Kedves Mindenki!

Gondoltam felhívom a figyelmet egy érdekességre. A magyar jobboldali internetes sajtó egyik gyöngyszeme a kuruc.info úgy érezte segíti egy kis reklámmal az egyik autóatlasz terjesztését. Ez fizetett reklám, vagy csak buzgók voltak a szerkesztők ezt nem tudom. (Mondjuk sokak szemében valószínű ellenreklámnak tekinthető az internetes portál cégére.)

http://kuruc.info/reszletes.asp?MainID=21&HirID=8448

Akinek az élettér fogalomról véletlenül a Lebensraum kifejezés jutna eszébe, az csak véletlen műve lehet. Ugyanis kizárt, hogy a II. világháború után bárki is felvállalná ezt a kifejezést, mint szerkesztő.

Balázs