III. evesek GPS feladat

KOVACS Bela climbela at map.elte.hu
2006. Jan. 10., K, 18:02:02 CET

Tisztelt erintettek!

Hatarido(k)!

A megirt GPS zh-k eredmenyeit csutortokon (jan.12) delben rogzizem az etr-en
(gyakorlati jegy).
Aki javitani, ujrairni, rontani szeretne, az eddig az idoig keressen meg
(emailban egyeztetett idopontban) mielobb!
Aki felvette a targyat, es nem irt ZHt es nem jelenik meg a fenti idoig,
annak bukta (gyak.UV)!!!

A beszamolo feladatok (terkep) hatarideje pedig: januar 31. (kedd) 14.00
Mindenki jelentkezzen az etr-ben erre az idopontra!!!
Az eredmenyeket februar elsejen rogzitem etr-ben (elmeleti jegy).