V.évf. térképtörténet II.

Dr.Zsolt Török zoltorok at ludens.elte.hu
2004. Jan. 20., K, 14:50:55 CET

Tisztelt Hallgatók!

A javított dolgozatokat kérem, mielõbb adják le nekem, vagy tegyék a
tanszéki titkárságon elhelyezett mappába. Aki nem adja le a javított és
az eredeti dolgozatot, nem kap jegyet.

A jeles dolgozatok íróit arra kérem, hogy a szöveget családnév.rtf
formátumban valamint 3-5, 600x800 pixelnél nem nagyobb méretû (webre
optimalizált) illusztrációt, lehetõleg jpg állományban is adjanak be- az
utókor okulására.

A tárgyat már felvettek közül az, aki ma nem kapott jegyet, nem adta le
kijavított dolgozatát! Ezért vegye fel ismét a tárgyat, következõ
vizsgaidõpont: jan. 30. Ha probléma van, kérem jelezzék.
Akiknek kisebb javítanivalójuk akadt, azoknak megelõlegeztem a bizalmat.
A dolgozatot azonban tõlük is mihamarabb várom...

Üdvözlettel:

Török Zsolt