[Tajfutas] Hungária

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2024. Május. 12., V, 08:43:14 CEST

Kedves Gerzson!

Én már többször jeleztem neked, hogy ez nem egy hivatalos platform, ezt
mindenki önszorgalomból olvassa, vagy nem olvassa. Konkrét kérdésekkel az
illetékest kell keresni, azt olvassák és válaszolnak, intézkednek is. Már
csak azért is, mert az jó szándékú érdeklődésnek számít, a listára küldött
hiányolás pedig hangulatromboló számonkérésnek. Az érdeklődés alapján pedig
a rendezők eldöntik, mennyire releváns a kérdés, és felrakják a honlapra,
ahol mindenki meg fogja találni. Akár a listára is elküldhetik, de ez csak
alternatív információforrás.
Orsi