[Tajfutas] [MTBO] CSTSZ XI Grófi erdő

n/a zhidas at t-online.hu
2024. Jún. 20., Cs, 13:39:25 CEST

  Ha jól tudom a terepről az első még húszezres fotózott térképet mi,
az OSC-s tájfutók, (Hidas, Kempelen, Lacsny, Ragó) készítettük
1973-ban. Az Indiándomb elnevezés pedig Vass Lacitól eredhet aki
1985-ben  ezen a néven készített a terepről tízezres gyerek tájfutó
térképet. 1992-ben aztán már "profi" térkép készült.

Idézet (Viktor Juhász <juhaszv78 at gmail.com>):