[Tajfutas] BP Kupa 15. kör - Vezér Kupa

Miklós Mets miklos.mets at gmail.com
2024. Jún. 9., V, 20:21:05 CEST

Élveztük a MOM kupát.
A technikás pályákhoz jó belépő volt a célterület megtalálása.
Szerencsére nem találkoztam olyannal a versenyen, aki nem talált oda.
És hol rendeznek a programozók, matematikusok versenyt? Hát a kockaréten :-)
Már csak a hideg sört (öccázért!!) említem, mert még azt gondoljátok hogy
hazabeszélek :-)
az idősebb MM

Oszlovics Ádám <oszlovics.adam at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. jún. 9.,
V, 19:47):