[Tajfutas] váltó 6.

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2024. Júl. 14., V, 23:49:22 CEST

Ha igaz, akkor Dosek Toncsi engedte el egy rövid időre a réten talált
szerencsepatkót, azon a helyen ahová a királyok is gyalog járnak.

Dosek Toncsi helyett Benedek Isti volt a csapattag (első futó).
http://lazarus.elte.hu/tajfutas/history/1985.htm

Egy korabeli fotó mellékelve.

Viszont mindig megfeledkezünk az 1991. évi cseh VB-n váltóban negyedik
női csapatról:

http://lazarus.elte.hu/tajfutas/history/1991.htm

Slava ...

Janó